Garanciáink

JÓTÁLLÁS • CSEREGARANCIA • PÉNZVISSZAFIZETÉS

14 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Mit jelent ez pontosan?

Ha a megvásárolt ékszer a kézhezvételtől számított 14 napon belül bármilyen okból nem nyeri el a tetszését, visszatérítjük a teljes vételárat, az esetleges szállítási költséggel együtt. Hogyan tudok élni az elállási jogommal? Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelzi az elállási szándékát.

Hívjon minket +36 30 275-9600
Írjon e-mailt info@aranyekszeruzlet.hu

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnia, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését:
 A vásárláskor megadott név és email cím.
 A megrendelés száma.
 Az ékszer(ek) cikkszáma(i), ha nem az összes ékszer megvásárlásától kíván elállni.
 A bankszámla száma, ahová a vételár visszautalását kéri.

A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk elállási ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttassa vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. A visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Postacímünk: Tonimpex 94 Kft., 4024 Debrecen Dósa Nádor tér 10.

Mikor kapom meg a pénzemet?

Amennyiben az ékszer hiánytalanul, és sérülésmentesen megérkezett hozzánk, csak azt követően utaljuk vissza a rendelés értékét az Ön által megadott bankszámlára. A várható ügyintézési határidő 1-3 munkanap. Fontos tudni! A 45/2014. kormányrendelet 25. §-a alapján a fogyasztó a “termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.”

A termék kicsomagolása után tehát jogunk van kipróbálni azt, és megállapítani, hogy a termék tetszik-e, és a rendeltetésszerű használatra alkalmas-e. Ha a használat során kárt teszünk a termékben, azért felelősséggel tartozunk. A Fogyasztóvédelmi Hatóság e kérdésben egyértelműen fogalmaz: “… hogy ha a terméket nem csak kipróbáltuk, hanem ezen felül is használtuk, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.”

15 NAPOS CSEREGARANCIA
Mit jelent ez pontosan?

Ajándékba vették/kapták a tőlünk származó ékszert, vagy ha nem a megfelelő méretet választották, illetve bármilyen ok miatt nem elégedettek a nálunk vásárolt ékszerrel cégünk a kézhezvételtől számított 15 napig lehetőséget biztosít arra, hogy azt egy másikra cserélje ki.

Milyen feltételei vannak a cserének?
 Az ékszercsere igényét a kézhezvételtől számított 15 napon belül jelzi nekünk.
 Az ékszer nem volt használva (a felpróbálásán kívül).
 A vásárlást számlával igazolni tudja nekünk.
 Vállalja, hogy legalább a visszaküldött ékszer vételárának erejéig vásárol új ékszert/ékszereket a webáruházunkban. Kivétel, ha csere az átvételtől számított 14 napon belül van.

Hogyan tudok élni a csere garanciával?
Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelzi a csere szándékát.

Hívjon minket +36 30 275-9600
Írjon e-mailt info@arany-ekszeruzlet.hu

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnia, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését,
illetve az ékszert:
 A vásárláskor megadott név és email cím.
 A megrendelés száma.
 A cserélni kívánt ékszer(ek) cikkszáma(i).
 Az új ékszer(ek) cikkszáma(i), amire cserélni szeretné.

A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk a csere ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttassa vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. Az ékszer visszajuttatásának és az újraküldésnek a költségei ebben az esetben a vevőt terhelik.

Postacímünk: Tonimpex 94 Kft., 4024 Debrecen Dósa Nàdor tér 10.

Mikor kapom meg az új ékszert?

Amennyiben az ékszer hiánytalanul, és sérülésmentesen megérkezett hozzánk, csak azt követően küldjük az Ön által kiválasztott másik ékszert. A várható ügyintézési határidő 1-3 munkanap.

Ha van értékkülönbözet, hogyan kerül kifizetésre?

Ha keletkezik értékkülönbözet, akkor azt utánvétellel az átvételkor kell kifizetnie. Ha pedig visszajáró értékkülönbözet keletkezik, azt visszautaljuk az Ön által megadott bankszámlára. Az értékkülönbözet visszafizetésre csak a rendelés kézhezvételtől számított 14 napon belüli csere esetén van lehetőség, ezt követően a teljes vételár levásárlásra kell hogy kerüljön.

Mi történik, ha most nem találok számomra megfelelő ékszert a kínálatukban?

Amennyiben most nem talál megfelelő másik ékszert kínálatunkban, úgy sajnos pénzvisszafizetésre a kézhezvételtől számított 14. nap (a pénzvisszafizetési garancia lejárata) után már nincs lehetőségünk. Ez esetben ARANY-EkSZERUZLET.hu ajándékkártyán jóváírjuk az ékszer teljes vételárát. Az ajándékkártyát postázzuk Önnek, amelyet 1 éven belül beválthat a webáruházunkban.

1 ÉV JÓTÁLLÁS
Mennyi jótállás van az ékszerekre?

Az általunk forgalmazott ékszerekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján cégünk az alábbi feltételek mellett 1 év jótállást vállal.

Mire vonatkozik a jótállás?

Amennyiben az ékszer rendeltetésszerű használat mellet anyag vagy gyártási hibára visszavezethető okból meghibásodik. Cégünk vállalja a termék garanciális kijavítását, vagy kicserélését. Ha a kijavítás vagy a csere nem lehetséges visszafizetjük az ékszer vételárát.

Mire nem érvényes a jótállás?
 Az ékszer természetes viseléséből származó kopására, karcolódására.
 Külső vegyi anyagok miatti elszíneződésre (kozmetikai szerek, gyógyfürdők stb.)
 Az anyag összetétele miatt egészségügyi mellékhatásokra (pl.: fémallergia).
 A nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett sérülésekre, károsodásokra.
 A helytelen tárolás, kezelés, rongálás miatt keletkezett hibákra, sérülésekre.
 A használati útmutató figyelmen kívül hagyása miatt keletkezett hibákra.

Kihez fordulhatok, ha az ékszer meghibásodott?

A vásárolt ékszerrel kapcsolatban felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy készítse elő a vásárláskor kapott számlát és az alábbi elérhetőségek valamelyikén vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hívjon minket +36 30 275-9600
Írjon e-mailt info@aranyekszeruzlet.hu

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnia, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését,
illetve az ékszert:
 Név, email cím és telefonszám.
 A számla sorszáma.
 A hibás termék neve, cikkszáma.
 A hiba részletes leírása.
 Érvényesíteni kívánt jog (elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet).

Fontos: Továbbá mindenképpen ajánlatos fotót is küldeni nekünk (mobil telefonnal is jó) az ékszer hibás részéről email címünkre,

mert az jelentősen meggyorsítja az ügyintézést. A bejelentést követően 1 munkanapon belül munkatársunk megkeresi Önt a megadott telefonszámon, hogy pontosítsa a garanciális ügyintézés részleteit, lehetőségeit. Ezután emailben visszaigazoljuk a garanciális ügyintézés megkezdését.

Hogyan küldhetem el a hibás ékszert a webáruháznak?
A meghibásodott ékszert juttassa vissza hozzánk igazolható biztonságos módon a postacímünkre.

Postacímünk: Tonimpex 94 Kft., 4024 Debrecen Dósa Nàdor tér 10.

Menyi időt vesz igénybe a javítás illetve csere?
A megjavított, illetve a csereékszert 5 – 15 napon belül visszaküldjük az Ön címére szállítási költség felszámítása nélkül.

Fontos tudni! Amennyiben azonban az ékszert a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége ugyanúgy a vevőt terheli. Közvetlenül az üzletünkben személyesen is intézheti garanciális ügyeit.